Si voleu accedir als AJUTS públics per a la instal·lació d'ascensors i/o supressió de barreres arquitectòniques, haureu de seguir les següents passes:
1-Contacta amb un
Arquitecte o
Arquitecte Tècnic.
2- El tècnic us facilitarà la documentació necessària per que sol·liciteu la llicència municipal d'obres al vostre Ajuntament.
3- El tècnic presentarà tota la
documentació necessària, inclòs l'imprès conforme heu sol·licitat la llicència, al seu Col·legi, per tal de sol·licitar l'informe d'idoneïtat tècnica.
4- 24 hores desprès de que el tècnic obtingui el número d'informe d'idoneïtat tècnica, podreu presentar l'imprès de sol·licitud d'ajut a la vostra
Oficina Local d'Habitatge (OLH), o Ajuntament si al vostre municipi no disposa d'
Oficina Local d'Habitatge, fent constar el número de referència a l'imprès.
5- La vostra OLH us farà arribar un
Informe Tècnic, PREVI a l'inici de les obres, on constaran el pressupost protegible, les obres obligatòries i les recomanables, així com l'import previst de la subvenció.
6- A partir del moment en què rebeu aquest informe, disposeu d'un màxim de 6 mesos per iniciar les obres.
7- En el moment que comencin les obres, el vostre tècnic haurà de notificar la data d'inici d'obres i de presentar l'imprès de la llicència concedida al seu Col·legi, dins dels deu (10) dies següents a l'inici de les obres. El termini d'execució de les mateixes, és el que s'indica a la llicència municipal.
8- En el moment de finalitzar les obres, el vostre tècnic haurà de presentar la documentació final d'obres al seu Col·legi, dintre dels trenta (30) dies naturals següents a l'acabament.
9- Si és tot correcte, el CMH dictarà resolució i rebreu la subvenció en un termini de 90 dies, mitjançant transferència al compte indicat per vosaltres.
La tramitació dels ajuts, així com la documentació a presentar, serà l'establerta en la corresponent convocatòria anual.